مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 14:252021-03-09سياسي

 ارتقا و بهینه سازی سایت مجموعه کوئری پارک 


باتوجه به درخواست های مکرر کاربران، وب سایت جدید مجموعه کوئری پارک از 15 اسفند ماه به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی مجموعه کوئری پارک، وبسایت این شرکت فعال در حوزه مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته آنلاین از تاریخ 15 اسفند ماه بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.

querypark.

ir در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش های تست شخصیت شناسی، معرفی رشته ها و انجام روانشناسی تحصیلی به فهرست وبسایت اضافه و ثبت نام فوری و مشاوره آنلاین تحصیلی و مهاجرتی برای مخاطبان میسر شده است.

محمد امین بردبیشه مدیرعامل مجموعه کوئری پارک با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و دانش آموزان و دانشجویان و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: به روز رسانی وب سایت کوئری پارک با هدف نوآوری در حوزه انتخاب رشته کشور انجام شد.

او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست های شرکت برشمرد و افزود: پس از این به روزرسانی به دنبال آینده پژوهی تحصیلی و ارائه راه کارهای مناسب تر برای استفاده دانش آموزان از مشاوره های کاربردی و اعمال استراتژی های افزایش خدمات آنلاین در سال 1400 هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 ارتقا و بهینه سازی سایت مجموعه کوئری پارک 

 ارتقا و بهینه سازی سایت مجموعه کوئری پارک